Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Tak, masz 14 dni na dokonanie zwrotu bez podania przyczyny. Wymian dokonujemy poprzez zwrot i złożenie nowego zamówienia. 

Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrotu dokonać można dowolnym kurierem na adres: ul. blablabla lub  poprzez platformęSzybkieZwroty.pl – wystarczy podać numer zamówienia i adres e-mail, którego użyto przy zakupie. Do paczki zwrotnej koniecznie dołącz formularz zwrotu – może być wydrukowany lub napisany ręcznie. Powinny znaleźć się w nim:
    • imię i nazwisko,
    • adres e-mail, na który złożono zamówienie,
    • numer zamówienia,
    • informacje o zwracanych produktach,
    • opcjonalnie: krótki powód zwrotu (dzięki temu wiemy, co możemy poprawić 😊).
Dzięki temu przyspieszysz cały proces i szybciej otrzymasz zwrot środków.
Czy zwroty są bezpłatne? Kto pokrywa koszty wysyłki zwracanego towaru?
Koszty przesyłki związane ze zwrotem produktu ponosi Klient. 
Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrot środków realizujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania i przyjęcia Twojej przesyłki zwrotnej. Pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą, którą została opłacona zamówienie.

Jak długo będę czekać na paczkę?

Zamówienia realizujemy w ciągu 1–4 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Przesyłki kurierskie i paczkomatowe zazwyczaj docierają w ciągu 1–2 dni roboczych.

Czy mogę zmienić dane w zamówieniu lub jego zawartość po złożeniu?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami jak najszybciej – postaramy się wprowadzić zmiany.

Czy oferujecie darmową dostawę?

Obecnie nie oferujemy darmowej dostawy. Koszt wysyłki jest widoczny podczas finalizacji zamówienia. Staramy się jednak, aby cena przesyłki była jak najbardziej korzystna.

Co zrobić, jeśli otrzymałam/-em uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
W przypadku, gdy zamówiony produkt dotarł uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej mailowo. Pomożemy rozwiązać sprawę i podpowiemy, co dalej – tak, aby wszystko przebiegło sprawnie.
Jak dokonać reklamacji?
Jeśli zauważyłeś/aś wadę produktu powstałą niezależnie od normalnego zużycia podczas użytkowania prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 14 dni od momentu zauważenia wady. Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami poprzez wiadomość mailową.
Po weryfikacji reklamacji poinformujemy Cię o możliwych rozwiązaniach, takich jak wymiana produktu, naprawa lub zwrot środków.
Pamiętaj, że naturalne zużycie materiału lub uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania nie podlegają reklamacji.
Czy produkty są szyte w Polsce?

Tak, wszystkie nasze ubrania są projektowane i szyte w Polsce – stawiamy na lokalną produkcję i etyczne warunki pracy.

Czy mogę kupić wasze produkty stacjonarnie?

Obecnie prowadzimy sprzedaż wyłącznie online. Jeśli będziemy planować sprzedaż stacjonarną, poinformujemy o tym w naszych mediach społecznościowych.

Co mogę zrobić, jeśli interesującego mnie produktu nie ma w magazynie?

Jeśli wybrany produkt lub rozmiar jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności. Gdy tylko wróci do sprzedaży, dostaniesz od nas maila – bez konieczności ciągłego sprawdzania strony.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Na karcie każdego produktu znajduje się szczegółowa tabela rozmiarów. Jeśli masz wątpliwości, napisz do nas – chętnie pomożemy dobrać odpowiedni fason i rozmiar.

Jak dbać o ubrania, aby długo wyglądały jak nowe?

Wszystkie niezbędne wskazówki dotyczące prania, suszenia i prasowania znajdziesz na metce produktu oraz w jego opisie na naszej stronie. Dzięki temu łatwo zadbasz o swoje ubrania, aby służyły Ci jak najdłużej i zachowały swój pierwotny wygląd.

Jeśli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: variant.biuro@gmail.com
Chętnie porozmawiamy! 🙂